vrijdag 3 augustus 2012

Knippen en plakken..

Voor de Glamour, Elle, Grazia, Cosmopolitan, CosmoGirl, 101 Woonideeën, VT Wonen, Flow, Happinezz, Ariadne at Home, kortom tijdschriften, heb ik altijd al een zwak gehad. Ik vind het heerlijk om een nieuw tijdschrift (vooral dìe waarvan de bladzijden nog een beetje aan elkaar kleven) voor het eerst door te bladeren. Maar ook bij de tiende keer kan ik nog volop genieten!  Het gevolg van deze hobby? Stapels tijdschriften in alle hoeken van mijn kamer.



Dit jaar heb ik ook in Frankrijk weer een paar exemplaren aangeschaft (ze zijn daar namelijk zo lekker goedkoop, dus mocht je nog op vakantie naar Frankrijk gaan.. :))


Wat tijdschriften extra leuk maken zijn de creatieve processen die eruit voortkomen, tenminste bij mij dan. :) Tijdschriften (en dan met name de plaatjes) inspireren mij enorm en dus leek het mij een leuk idee om al die inspirerende plaatjes te bundelen, zodat je een boekje hebt waar jijzelf heel happy  van wordt. Inmiddels ben ik op een kwart van een heel schattig Pip Studio boekje, maar als het aan mij ligt, zit hij zo helemaal vol! Het is erg leuk om te doen, maar extra leuk is het terugbladeren!








Liefs, Annabel

7 opmerkingen:

  1. Fijn dat je zo happy wordt van collages maken. Het ziet er happy uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inspirerende foto's!! vroeger vond ik dat ook heerlijk maar dan met dierenplaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je reactie! mooie collage's maak je. Leuk om dat zo in een boekje te doen. Die zwart/witte vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ZO leuk!!! Ik deed het vroeger ook altijd, vanalles uitknippen en dan in schetsboeken plakken. Moet wel zeggen dat jij er een stuk beter in bent hahah :) Inderdaad heel erg leuk om dan terug te bladeren :) Ik zou wel een post willen zien met meer fotos eruit!!

    xxx

    lifeisroyalty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier ben ik nu ook mee begonnen ik ga er vanmiddag foto's van maken en op mijn blog zetten ben benieuwd wat jij er dan van vind!

    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan dit allemaal zo goed aanvoelen , haha .
    Geweldig hé , het plezier wat je na het lezen hebt is nog veel leuker !

    BeantwoordenVerwijderen