vrijdag 31 augustus 2012

Winterse gezelligheid

Toen de regen vanochtend op mijn raam tikte, kreeg een heel vrolijk gevoel! Klinkt raar misschien, maar het was zo gezellig dat ik meteen zin kreeg in een lekker creatief dagje met heel veel thee en kaarsjes! En zo gezegd, zo gedaan! ;) Nadat de kaarsjes in mijn kamer waren aangestoken...




... ging ik op zoek naar inspiratie. Dus pakte ik de IKEA-catalogus van 2013 én die van 2012 erbij (ja, ik ben tijdschriftenverslaafd, dus ook de oude IKEA-catalogus lag nog netjes in mijn kamer) en begon heerlijk te bladeren.




(Deze lamp vind ik echt geweldig! Compliment voor ontwerper Wiebke Braasch!)



Bij deze bladzijde bleef ik wat langer hangen, omdat ik de lijstjes erg interessant vond. Ze zijn simpel, leuk en speels! En tadaa, daar was mijn creatieve plan voor vandaag!


Gelukkig had ik nog wat kale lijstjes van de IKEA liggen ('toeval bestaat niet' zegt mijn moeder altijd ;)) en mooi papier. Het papier is 'handmade' en voelt aan als stof (oh, en het ruikt heel lekker!), perfect voor mijn knutselproject dus!



Onder het genot van een muziekje en een kop thee ben ik aan de slag gegaan. Ik heb gekozen voor de rode papiertjes, met als resultaat:


Wat vinden jullie er van?

Fijn weekend allemaal!

Liefs, Annabel

PS: Klik op de foto als je 'm wilt vergroten! :)

7 opmerkingen:

  1. SÚPER!!!! echt wat een leuk idee zeg! en goed gelukt ook. Wat een heerlijk sfeervolle foto's, en ik weet ook nog hoe lekker het rook ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het prachtig geworden :-)
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn enig geworden vind ik Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, echt leuk gedaan :)
    de ikea is altijd zo/n inspiratie bron he :)
    ik volg je btw
    x

    BeantwoordenVerwijderen