maandag 17 september 2012

In de wolken..

Toen ik zo'n anderhalve maand geleden begon met bloggen, ging er een compleet nieuwe wereld voor mij open! Omdat ik nog geen blogs kende, laat staan volgde, ging ik op verkenning! Het was een echte ontdekkingsreis. Van de ene blog kwam ik terecht op de andere en zo baande ik mij een weg door 'blogland'. Zo kwam ik ook terecht op de blog van Janine, waar dit logje (klik) mij heel enthousiast maakte.
Ook ik ben namelijk altijd bezig met het veranderen van mijn kamer en kon deze inspiratieplaatjes daar heel goed bij gebruiken. Vooral dit plaatje sprak mij erg aan..


In de comment liet ik weten dat ik die wolkjes misschien zelf ook eens ging maken. Dan slaap je toch onder de wolken, maar dan lekker warm en comfortabel in je eigen bed! ;)

Een weekje geleden ben ik aan de slag gegaan met watten, garen en lijm. Mijn bureau zit nog steeds onder de lijmresten met daaraan wattenspluisjes, maar de wolkjes hangen boven mijn bed!  




Ik word nog altijd vrolijk (en dromerig) als ik ze zie! ;)

Liefs, Annabel

5 opmerkingen:

  1. ik vind ze echt helemaal super geworden en ook zo echt wolkerig!!! Mooi tegen je blauwe muur! leuk logje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn enorm mooi, wat een leuke kamer heb je zo gekregen
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onder zulke wolken moet het wel heerlijk slapen.Óok nog; iedere wolk heeft een gouden randje én to sit on cloud nine. Komt helemaal voor elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk.
    En wat fijn dat het witte wolken zijn en geen donkere":)))
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen