woensdag 5 september 2012

Kussensloopjes maken!

Sinds een paar dagen loop ik met het idee in mijn hoofd rond om alle kussentjes op mijn bed (en dat zijn er heel wat!) in een nieuw jasje te steken! Het is even wat werk, maar dan heb je ook wat. Tenminste.. dat hoop ik, want ik ben nog niet klaar. ;)

Vanmiddag kwam ik per toeval een heel leuke stof tegen in een lade onder mijn bed. Ik zocht eigenlijk een haaknaald, maar deze stof maakte me al snel helemaal blij (verbetering: maakte me alweer helemaal blij, aangezien ik vanochtend bij ShopVIP.nl een paar Palladium schoenen in de sale heb gekocht die ik al een tijdje op mijn shoplist had staan!).
De stof is grijsblauw met mooie vrolijke bloemen.


En zouden deze twee kussens niet heel wat opfleuren met de bloemenstof?


Ik vind van wel, dus ben ik meteen aan de slag gegaan! Maar nadat ik de stof op de grond had uitgespreid en de maten van de kussens wilde gaan meten, kreeg ik 'hulp' van Lop en Mo, twee van onze lieve katten. Tja, ze vonden misschien gewoon dat ik het toch niet zo handig aanpakte.. of vonden ze de stof gewoon heel mooi? ;)






Uiteindelijk heb ik de kussentjes toch af gekregen en is dit het resultaat:


Inmiddels heb ik mijn haaknaald gevonden en ben ik aan de slag gegaan met een volgend kussensloopje! Ook het breiwerk zal een kussensloopje worden, dus het wordt vervolgd!!



Liefs, Annabel

PS: Je kunt op de foto's klikken als je ze wilt vergroten! :)



9 opmerkingen:

  1. He Annabel,
    Daar fleurt de boel van op! Vaker een haaknaald gaan zoeken ;-))
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo, dat ziet er strak uit. De dames poes zullen nu wel helemaal graag in je kamer en op je bed verblijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk die foto's van ons poezenstel! ja...ze zijn dol op lapjes, kleding en andere lekkere ligplekjes. Je kussens zijn superleuk geworden en dat je ook al aan de haak bent gegaan..leuk!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke stof Annabel en dat is leuk geworden lijkt wel een foto uit een woonmagazine,en de poezen zijn ook enig,
    Die leuk tegels bij mij zijn Moorse tegels en ik ben er ook erg gek op,en heb ze ook nog eens zelf ooit getegeld dus je begrijpt soms mag het even op de foto hi. Hi Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die met bloemen is erg mooi.
    Ik volg je, volg je terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. AAAH, die katten <3
    Ik volg je, volg je terug? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Annabel , wat ben je lekker bezig, de stof is heel leuk op naar de volgende kussentjes Liefs Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige stof heb je gebruikt voor de kussens. De poezen vinden dat natuurlijk ook, je zult ze er nog wel eens op aantreffen. Veel plezier met je haakwerk.

    BeantwoordenVerwijderen