vrijdag 19 oktober 2012

Knippen en plakken #2

In een van mijn eerste berichtjes 'Knippen en plakken' heb ik al een aantal collages uit mijn Pip-boekje laten zien. Inmiddels ben ik druk bezig geweest met het maken van nieuwe collages die ik graag aan jullie wil laten zien. Maar -gelukkig- ben ik nog lang niet klaar! Naast mij staat namelijk een grote schoenendoos (of beter gezegd: laarzendoos) die helemaal uitpuilt met plaatjes en op mijn bureau ligt het Pip-boekje dat nog steeds van lege bladzijden is voorzien. Er valt dus nog genoeg te knippen en plakken! ;) Maar nu eerst mijn nieuwe collages... Get inspired!

(Je kunt op de foto's klikken als je ze wilt vergroten)

 







Fijn weekend (en vakantie!) allemaal!

Liefs, Annabel

15 opmerkingen:

  1. Wat superrrr zeg! Ik hou ontzettend van knippen en plakken... Wat een leuk idee om in zo'n boekje te doen! Thanx voor de inspiratie!

    Fijn Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, vooral die met Sinterklaas stal mijn hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige collages! Dat vind ik ook altijd leuk om te doen ♥

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zie ik daar nou Maxima? ik had het er net nog over...dat ik haar zo leuk vind. En Sinterklaas...dat is echt mijn favoplaatje!!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hier ook zo'n boek liggen!
    Hij puilt al uit! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He, supergoeie inspiratie! 'k Heb een hele stapel knipsels liggen zonder dat ik er echt iets mee doe. Een boek vol collages is een prachtidee!

    Hanne
    http://mangelmoes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ook niet zo vaak wat hoor! Ik denk dat ik geluk had ;). Je collages zijn supermooi! Ik heb ook een stijlboek, maar al heel lang niks meer aan gedaan. Moet ik weer eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk gedaan, lekker creatief! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk dit, hier zou ik ook tijd voor moeten maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier wil ik er nog wel veel meer pagina's van zien 😍
    Ik heb drie plakboeken waar een van al vol is en aan de andere werk ik als ik iets passends gevonden heb .
    Zo leuk om het ook van andere te zien , dank je wel !

    BeantwoordenVerwijderen