vrijdag 21 december 2012

Creatief met cadeaupapier!

Ondanks dat wij Kerst niet met cadeautjes vieren, kon ik dit leuke kerstinpakpapier niet laten liggen bij Kruidvat.


Want cadeaupapier hoef je toch niet alleen te gebruiken om cadeautjes mee in te pakken?
Op Pinterest kwam ik toevallig deze schattige olifantenslinger tegen. En je raad het misschien al, die heb dus ik ook gemaakt! :)


Eerst heb ik een olifantje getekend, vervolgens heb ik ik 'm uitgeknipt, op een stukje cadeaupapier geplakt en dat weet uitgeknipt. Maar omdat 'ie nog niet stevig genoeg was, heb ik 'm op een kartonnetje geplakt en nogmaals uitgenipt (een beetje omslachtig misschien, maar het werkte wel ;)).


Uiteindelijk vond ik vijf olifantjes wel genoeg en heb ik ze doormiddel van een touwtje aan elkaar  gemaakt zodat het een slinger werd. Leuk hè? Zijn jullie ook zo dol op olifanten?



Liefs, Annabel

6 opmerkingen:

  1. Crea bea!! Heel leuk geworden!

    Alvast fijne kerstdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk idee zeg! Ziet er erg gezellig uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben dol op olifanten, maar mijn tweeling zusje helemaal die heeft er ook diverse beelden van, wat enorm mooi gemaakt zeg ♥♥ prachtig
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal leuk!! en al helemaal in dat heerlijke blauw, goed gelukt! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er super uit. Papier op een ándere manier gebruiken dan om mee in te pakken is juist leuk.

    BeantwoordenVerwijderen