dinsdag 18 december 2012

Kaartenrek!

Schrijven is weer helemaal 'in'. Je ziet het veel op blogs en in tijdschriften, maar ook de postbodes hebben het extra druk. Zeker in deze heerlijke decembermaand waarin dit jaar de e-card weer is vervangen voor een 'echte' kerstkaart (jippie!). Toevallig sprak ik gister een postbode die vertelde dat hij al vanaf vijf uur 's ochtends (!) zijn post bezorgt. Maar met zo'n 160 miljoen kerstkaarten dit jaar is dat goed te begrijpen! ;)
Ik ben een groot fan van handgeschreven kaarten en spaar al van kinds af aan alle kaarten die ik ooit heb gekregen. Inmiddels heb ik al een behoorlijke verzameling, wat goed van pas kwam toen ik van Sinterklaas een kaartenrek kreeg. En hoe leuk is het dan als je kaarten uit het jaar 2000 tegenkomt, waarin je wordt gefeliciteerd met het behalen van je zwemdiploma-A?! Natuurlijk kon ik niet alle kaarten in mijn rek stoppen en heb ik dus een kleine selectie gemaakt.


Een paar kerstballetjes (voor maar 0,79 euro per stuk bij Blokker!) en een strik erbij om het geheel af te maken. Leuk hè?!



Liefs, Annabel

11 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit zo! Ik wist niet eens dat er een rekje bestond om zo je kaarten in te zetten. Leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijna een kerstboom op zich op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!! Ik wil ook zo´n rekje!!!
    Misschien dat de sint het volgend jaar voor mij meeneemt?
    greetz, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat leuk zeg! Die ouderwetse kaarten zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ah leuk Annabel!! en dat ronde engelenkaartje wat onder het rek hangt...speciaal! ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat cute! ♥ Die kaart van Audrey heb ik ook! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. Deze reactie was eigenlijk bedoeld voor hef artikel 'creatief met kerstpapier'...heel apart :)

      Verwijderen
  8. Ook een leuk kaartenrek is een kaartenrek van Present Time! Het kaartenrek is van staal met plaats voor 24 kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen