dinsdag 15 januari 2013

Wonderful Winter!

Toen ik vanochtend vroeg mijn gordijnen open deed, verscheen er al heel snel een glimlach op mijn gezicht. Nog maar net mijn ogen open of een dik pak sneeuw glinsterde mij al toe. En wauw, wat is zo'n witte wereld toch mooi! Ik heb er vandaag de hele dag van genoten en voelde me weer helemaal kind. Want is het niet leuk om tot je knieƫn in de sneeuw te staan?! ;)
Natuurlijk heb ik ook heel veel foto's gemaakt, waarvan ik er een paar (nouja, in verhouding tot het totaal aantal foto's) met jullie wil delen. Veel kijkplezier!











En, wat vinden jullie van mijn sneeuwpop?

Hebben jullie vandaag ook zo genoten van de sneeuw? (Ondanks dat je misschien heel lang in de file stond of totaaal niet kon fietsen?)

Liefs, Annabel

15 opmerkingen:

  1. mooie foto's! ik ben ook gek op sneeuw, maar hier in groningen ligt niet eens een milimetertje... geniet er nog even van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je foto's zijn heel erg mooi! En wat een superdik pak sneeuw, hier ligt veel minder. Je sneeuwpop is super :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb met je mee genoten, prachtig was het!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er enorm van genoten, heerlijk. Mooie sneeuwpop.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt en zoveel sneeuw.
    Hier is hele fijne sneeuw gevallen, maar het plakt niet echt lekker.
    Heerlijk genieten.

    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, wat een prachtige foto's! Ik ben vandaag in Zweden aangekomen, maar volgens mij ligt er bij jullie nog meer dan hier haha :p I love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed gelukte foto's! En die sneeuwpop... ja die geef zeker wel een 10! Snel even naar de winkel gesjeesd om een peen te halen? :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's! Ik vind sneeuw altijd heel erg mooi om te zien maar ik vind de vertragingen van het openbaar vervoer toch minder hoor. Gisteren een uur over een stukje gedaan waar ik normaal 20 minuten met de bus over doe, en dan niet te spreken van de koude botten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai, wat een heerlijke foto's!! Die fietsen vind ik ook geweldig! Geniet nog maar lekker van dit winterse weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie foto's! :) Je sneeuwpop is ook erg goed gelukt. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die van het bankje en de fietsen vind ik zo grappig! Daar kan je echt op zien hoeveel er gevallen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie foto's! En je sneeuwpop is zo cute! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jullie hebben een flinke hoeveelheid sneeuw.
    Prachtige foto's en je header ook.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen