vrijdag 1 februari 2013

♡ I love notebooks ♡

Notitieboekjes: je hebt ze allerlei formaten: groot, klein, vierkant, rechthoekig, met lijntjes, zonder lijntjes, harde kaft, zachte kaft en ga zo maar door. Het leuke is dan ook dat er miljoenen soorten te koop zijn, en dat kopen is nou juist zo leuk! Ik kan gerust een half uur in een winkel alle prachtige notitieboekjes bekijken -en dan met name die notitieboekjes die met de hand gemaakt zijn van organische producten ♥- om vervolgens met de aller mooiste naar de kassa te gaan.


Maar ook op internet kun je heel veel mooie notebooks vinden. Zo kreeg ik vanochtend dit leuke notitieboekje van Happinez binnen, wat ik gister bij Bol.com had besteld.


En wat ik dan doe met al die notitieboekjes? Nou, soms niets. Soms schrijf ik er een paar dingen in en soms schrijf/teken/plak ik 'm helemaal vol. Dat is juist zo fijn aan notitieboekjes: er zitten geen regels aan verbonden en je kunt er dus mee doen wat je zelf wilt.
 

 
Zo heb ik dit rode notebook omgetoverd tot een fotoboek, dat nu al behoorlijk uitpuilt, maar eigenlijk nog lang niet vol is! Misschien dat ik er maar eens een strik omheen moet binden om de boel wat beter bij elkaar te houden. ;)


Als laatste heb ik ook nog twee Pip Studio notitieboekjes, die hier (klik) en hier (klik) al eerder op mijn blog voorbij zijn gekomen en waar ik nog steeds heel veel plezier van heb!

Ben jij ook zo verslaafd aan notitieboekjes of heb je er helemaal niets mee?

Liefs, Annabel

17 opmerkingen:

  1. Haha, wat grappig! Ik heb precies zo'n post ingepland voor morgen. Leuk om je notitieboekjes te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat is ook toevallig! Ik ben benieuwd naar jouw notebooks! :) Liefs

      Verwijderen
  2. ik zoek er nog eentje met blanco blaadjes, had al bij action en bruna gekeken maar niet gevonden :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie! Ik heb er zelf ook een heleboel. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaa, ik ben ook zo verslaafd aan het kopen van notitieboekjes, haha. Zo herkenbaar!

    Liefs,
    Adriënne

    PS: Het is eindelijk zover... Mijn eerste winactie staat online! Neem snel een kijkje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou ook van notebooks, vooral van die met een leuke voorkant haha.

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zelf heb ik ook een leuke notebook van Blond! Ik heb er laatst nog iets over geschreven haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind leuke boekjes ook altijd zo leuk, maar ik weet nooit wat ik ermee moet doen, en dat vind ik dan weer zonde haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja hoor ik heb ze ook ,schrijf er patroontjes in op ,zit er in tekenen enz heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dus jij bent ook al helemaal dol op zulke boekjes ;)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze altijd erg mooi om te zien maar als ik ze eenmaal koop doe ik er vaak niets mee omdat ik het zonde vind om in te schrijven, haha apart he :)
    Ook gebruik ik erg veel mijn laptop en eigenlijk alles wat ik wil opschrijven typ ik. Maar boeken,schriften, brieven en kaarten ze blijven iets bijzonders houden. Op de derde en vierde foto heb je een notitie boek met houten kaft(?) die is gaaf zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk! Ik heb ook een notebook dat ik gebruik als een soort van dagboek met foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze ook leuk! Toch wou ik dat er ook zo'n overvloed aan dagboeken bestond <3! In de winkels zie ik er helaas niet zoveel leuke met een mooie kaft.

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben zelf ook echt verslaafd aan zo'n boekjes! moet er dringent weer een nieuw kopen!

    BeantwoordenVerwijderen