maandag 24 juni 2013

Kaarsje hier.. of toch daar?

Zoals jullie misschien wel weten, ben ik dol op alles wat dan ook maar iets met decoratie/interieur te maken heeft. Ik kan me gerust een middag in mijn kamer terugtrekken om vervolgens met een muziekje op en een kopje thee erbij, mijn kamer opnieuw in te richten. En waar ik mijn inspiratie vandaan haal? Nou, bijna overal. Of het nu tijdschriften, winkels, internet, andere huizen of films (ja echt, ik zet een film op pauze om te kijken hoe een kamer eruit ziet!) zijn, overal doe ik ideetjes op.
En zo vond ik het gister weer eens tijd worden om wat hoekjes van mijn kamer opnieuw in te richten. Kaarsje hier, bakje daar.. En dit is het resultaat geworden.


Wil jij je kamer ook een boost geven? Op Girlscene vond ik een aantal leuke tips (klik hier)!

Liefs, Annabel

13 opmerkingen:

  1. Kaarsjes zijn ook gewoon leuk. Ze maken een kamer altijd veel gezelliger. In de zomer heb ik ze eigenlijk voor de sier en in de winter gebruik ik ze ook echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kaarsjes is ook een echte tic van mij.Heerlijk om je eigen plekje zo gezellig te maken.
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik heb gisteren ook m'n kamer een beetje opnieuw ingericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat leuk! Ik ga de muren mijn kamer helemaal wit verven en dan wil ik graag zo'n grote wereldkaart ophangen, yaay! Kaarsjes en zo erbij en dan vind ik het helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook een aantal kaarsjes ja, vind het zo sfeervol :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er leuk uit! Kaarsjes zijn altijd mooi, heb ze hier ook veel staan.
    Mooie pioenrozen, ben ik ook gek op helaas duurt de pioenrozen tijd maar zo kort.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een brandende kaarsje of smeltende wax melt vind ik heerlijk. Het maakt mijn kamer al zo lekker knus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah leuk zeg! Ziet er super gezellig uit! 'k Kan ook eindeloos 'rommelen'... love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Annabel,

    Even een antwoord op jouw vraag, ja dat weet ik inderdaad. Heel veel mensen ontvangen ineens mijn updates niet meer. Dat komt denk ik omdat ik een .com domijn kocht. Sindsdien hoor ik vaker van dit soort 'probleempjes'.
    Per 1 juli verdwijnen de blog lijsten, maar je kan mij nog volgen via Bloglovin en via de mail.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Ik vind het ook altijd heerlijk om met interieur bezig te zijn, dus spaar ik ook voor een bestelling voor Nightmare Before Christmas en Skelanimals.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk zeg! Ik ga volgende week op kamers wonen (eindelijk!) en ben al weken bezig om de leukste spullen uit te kiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie inspiratie-foto's! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen