zondag 9 juni 2013

Varen tussen de vogels!

Vanochtend vroeg ging om half 7 mijn wekker! Op een zondag zul je misschien wel denken? Dat is toch juist dè dag om uit te slapen?! Nou, vanochtend dus niet. ;) Rond half acht vertrokken we namelijk naar de Biesbosch om daar een ochtendje te gaan varen.
Ik had al wel eens eerder een stukje gevaren, gewoon.. een uurtje in een klein roeibootje ronddobberen.. je kent het wel. Maar dit was toch wel even wat anders. We hadden een best grote boot en voeren maar liefst vier uur door de natuur! Omringt door eendjes en vogels kwam ik eigenlijk helemaal tot rust. Dus mocht je je nog eens goed willen ontspannen, ga dan een stukje varen in de Biesbosch! ;) Om je een kleine impressie te geven over hoe het er daar dan uitziet, heb ik wat foto's voor jullie! Ik heb ze bewerkt met de tips die ik kreeg na dit logje, waar ik jullie nog even voor wil bedanken! :)



  
Het was best fris, dus een warm kopje thee was wel welkom!





 En terwijl ik dit logje schrijf.  voelt het net alsof ik nog steeds op de boot zit. Ik voel mijn maag en hoofd nog steeds dobberen, wat ik ook altijd heb na een lange autorit. Herken je dat, dat als je dan 's avond in je bed ligt, het net voelt of je nog op de snelweg zit?

Nog een fijne zondag allemaal!

Liefs, Annabel

11 opmerkingen:

  1. Geweldig is dat, he, hebben wij vorig jaar ook gedaan. Wat zien je foto's er zo mooi uit. Een beetje als mijn foto's uit de jaren 70. Grappig. Groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto's heb je er weer van gemaakt
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk om dat te doen!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor de rust straalt ervanaf niets mooier dan de natuur

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor deze heerlijke dag!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's en wat een heerlijk uitstapje moet dat geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo'n dagje. Dan is kanoën ook wel iets voor je denk ik!
    Hebben wij vorig jaar bij de Weerribben gedaan, zeker een aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er leuk uit meis, en ik kom ook door zoiets helemaal tot rust !

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto's ook! En ik kan inderdaad snappen dat je daar helemaal tot rust komt :D

    Trouwens... je zou mee moeten doen aan mijn give-away :D!
    Je kunt een shambala armbandje winnen t.w.v. € 80.- Iets voor jou?

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen