woensdag 17 juli 2013

Vier zomerse outfits voor echte zomerse dagen!

Toen ik vanochtend mijn gordijnen opende, zag ik de zon al aardig haar best doen om door de wolken heen te gluren. Want zoals beloofd zou het vandaag een prachtige dag worden. Maar.. dacht ik, zolang het zonnetje zich buiten nog even verschuilt, haal ik 'm gewoon even naar binnen. Dus begon ik allemaal zomerse outfits bij elkaar te zoeken en voelde ik mij stiekem even Rachel Zoe! Natuurlijk moest alles ook op de foto, waarvan ik er vandaag een aantal met jullie wil delen.

Top - H&M / Short - New Look / Tasje - rommelmarkt / Sandaaltjes - Invito / Armbandjes - H&M, New Look

Dit is denk ik wel mijn favoriete outfit. Ik ben helemaal weg van deze bohemian short en mijn nieuwe sandaaltjes draag ik nu al bijna iedere dag haha.

Jurkje - Zara / Top - H&M / Slippers - H&M / Tasje - Pimkie / Zonnebrilhoesje - Glamour
 
Dit jurkje heb ik al zeker zo'n vier jaar geleden gekocht. In eerste instantie vond ik het toch wel een miskoop, omdat ik het moeilijk vond om 'm te combineren, maar ik hem zonder ander kledingstuk te kaal vond. Toen ik vorig jaar bij H&M de top met franjes vond, werd mijn 'miskoop' een 'topkoop' en ben ik erg blij geworden met het jurkje ;)
 
Sandaaltjes - Foli Folio / Tas - H&M / Short - DIY / T-Shirt - New Look / Sieraden - gekregen, zelf gemaakt
 
Weten jullie nog dat ik in dit logje mijn lange broek omtoverde tot een lace short? Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik 'm deze zomer nog niet heb gedragen, maar daar gaat snel verandering in komen!
 
Ketting - gekregen / Zonnebril - Glamour / Schoenen - Converse / Top - H&M / Rok - H&M
 
Met deze dip hem rok ben ik zo blij! Zo'n zwierige rok geeft mij namelijk een echt zomergevoel, dus deze rok mocht zeker niet aan mijn zomeroutfits ontbreken.
 
Welke outfit vind jij het leukst?
 
Liefs, Annabel
 

14 opmerkingen:

  1. Mooie outfits! Nummer 1 en 4 vind ik het leukst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfits, ik vind je lace short zo mooi! En oufit 4 is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfits! Vooral de derde vind ik heeel leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! vooral nummer 3 vind ik helemaal geweldig!

    Liefs.
    Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! De laatste, omdat ik dol ben op Allstars! Leuke combi met een lange rok!
    Geniet van je outfitjes! Greets, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die groene top past mooi bij dat broekje zeg. De outfit met het shortje met kant is mijn favoriet. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hej Annabel. Leuke zomersetjes. Als ik nu jong was zou ik voor 1 en 3 kiezen. Fijne zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke outfits!
    De eerste is denk ik mijn favoriet. Die schoentjes vind ik echt leuk!
    Ik volg je blog nu, zou je ook eens een kijkje willen nemen op die van mij? (:

    www.ocean-hearts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfits! Je lace shorts is echt heel mooi :) x

    BeantwoordenVerwijderen