woensdag 21 augustus 2013

DIY | Painted Stones

Het beste begin van de dag is toch wel wanneer je je ogen open doet om je vervolgens te bedenken dat je vandaag he-le-maal niets hoeft, maar alleen maar dingen mag! Daar word je toch spontaan blij van? Ik wel tenminste. En dus had ik totaal geen moeite met opstaan (na een beetje uitslapen dan hè..), maar dan is de vraag: wat ga je doen op zo'n alles-mag-dag? Nou, lekker diy'en (?).
Aangezien ik in Frankrijk genoeg leuke ideeën had gekregen, kon ik meteen aan de slag.
Voor de vakantie was ik namelijk al een aantal keer foto's van beschilderde stenen op Pinterest tegengekomen en toen ik in Frankrijk mooie gladde stenen op het strand zag liggen, wist ik dat ik er daar een paar van mee naar huis moest nemen.

Met wat inspiratiefoto's in een collage..
 
Bron: Pinterest

.. ben ik aan de slag gegaan.
 
 
Het schilderen is wel een precisie werkje, maar des te leuker is het resultaat.
 
 
Ik gebruikte trouwens Marabu Decormatt Acryl (oa hier te koop) voor het schilderen. Eerst probeerde ik het met een wit nat potlood, maar daarmee kon ik niet echt duidelijke lijnen tekenen. Bovendien is deze verf watervast en dekt hij veel beter dan het potlood.
 
Wat vinden jullie van de beschilderde stenen?
 
Liefs, Annabel

 

11 opmerkingen:

  1. meisie, meisie wat heb je toch gouden handjes!! zowel je foto's als de stenen zijn een lust voor het oog, compliment! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwwwwwwwwwwwwwwwwwww helemaal leukerdeleuk ♥
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw echt supermooi! Ik vind de patronen die je hebt getekent erg gaaf! X Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dit is echt supervet! Nog nooit over nagedacht om stenen te schilderen, maar dit is echt een heel leuk accessoire voor in huis:) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! Je maakt van saaie stenen iets leuks en nuttig :) Wees creatief met stenen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi zijn ze geworden! Ik heb ze wel eens vaker gezien en ze blijven leuk =)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, heel erg leuk, en ze zijn super goed gelukt! Heel leuk om je interieur mee te versieren :-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waar kun je de onbewerkte stenen kopen? prachtig werk doe je! grt natas

    BeantwoordenVerwijderen