maandag 19 augustus 2013

La France ♥

Jullie zullen wel denken, heeft ze net een enthousiast logje geschreven over het 1 jarig bestaan van Happy Lifetime en dat ze nog laaaang niet met bloggen wil stoppen, laat ze vervolgens niets meer van zich horen.. Maar niet getreurd, want ik ben er weer! Na twee heerlijke weken Frankrijk zit ik weer vol nieuwe blogideetjes! Krijgen jullie tijdens de vakantie ook altijd van die wilde ideeën om eenmaal thuis weer te gaan doen? Ik wel namelijk! Zo heb ik heel veel nieuwe diy's die ik zo snel mogelijk wil maken (en dan natuurlijk ook met jullie wil delen;)).

Voor nu wil ik jullie een aantal vakantiefoto's laten zien.
 
Naast ons huisje woonde deze ezel. En aangezien ik een zwak heb voor ezels, kon ik het niet laten om 'm iedere dag wat wortels of stukjes brood te geven. Toch vond 'ie het naast gras geloof ik niet genoeg, want bij ieder briesje wind hoopte hij nu toch écht bij een blaadje te komen. Die smaken namelijk zo lekker ;)


 Deze bloembollen kwamen we tegen in een tuin. En omdat deze bollen Annabel heten, moesten ze natuurlijk even op de foto!



 
Zien jullie dat kleine heuveltje in het midden? Van dichtbij ziet dat er zo uit..
 
 Le Mont Saint-Michel in de vroege ochtend.
 
Stiekem vond ik Mont Saint-Michel van een afstand iets mooier. Van veraf heeft het namelijk iets sprookjesachtig, het deed me een beetje denken aan Droomvlucht. En eenmaal dichtbij waren het -logisch, maar toch..- ook gewoon maar stenen, steigers en heeeeel veel toeristen..

  
Ik heb eens gehoord dat de modder bij de Dode Zee zo goed voor je huid is. En oké, dit was gewoon modder van Het Kanaal, maar een klein maskertje was het proberen waard, toch? Wat trouwens heel leuk was, was dat je bij de kustlijn met je voeten zo'n 20 cm de grond in zakte.
 
 
Ik heb een heerlijke vakantie gehad en kan hier in Nederland met de zachte temperaturen nog even nagenieten. Hoe was of is jullie vakantie?
 
Liefs, Annabel

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's heb je gemaakt, een prachtige vakantie zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt. Die van de ezel is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie, incl. modderbadje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er mooi uit daar! Je hebt echt super mooie foto's gemaakt :)
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was idd een heerlijke tijd in het franse land, prachtige foto van de bijen! Ik ken trouwens nog een leuk liedje wat la france heet...gezongen door een zekere fransman ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen