zondag 16 februari 2014

Handwerkbeurs 2014!

Vanochtend rond een uurtje of negen, vertrokken mijn moeder, zusje en ik richting Zwolle om daar een kijkje op de handwerkbeurs te nemen. Vorig jaar was ik daar ook geweest, dus ik wist een beetje wat ik kon verwachten. Ik vind het heerlijk om tussen al die 'frutsels' (klinkt eigenlijk een beetje negatief, maar zo bedoel ik het juist niet!) rond te neuzen en inspiratie op te doen. Want wauw wat valt daar veel te zien! Het liefst had ik ook alles op de foto gezet, maar dan was ik nu nòg niet klaar geweest.. Toch heb ik heel wat foto's gemaakt, waarvan ik de leukste graag met jullie wil delen. Kijk je mee?
 
 
Een klein nadeel van al dat leuks is dat je er wel hebberig van wordt. En ook ik kon het dus niet laten om een aantal leuke spulletjes te kopen.
 
 
Ik heb vier bollen wol gekocht, waarvan ik een kussensloop wil gaan breien of haken.. daar ben ik nog niet helemaal uit hihi. Ook kocht ik een ijzeren ring om een droomvanger van te maken. Daarnaast kocht ik stramien, gewoon omdat ik de kleur zo mooi vond! En als laatste kocht ik ook nog een aantal kleine kraaltjes, waar ik armbandjes van ga maken. Uiteraard zijn deze armbandjes ook binnenkort in mijn webshop Made for Happiness verkrijgbaar.. :)
 
Voorlopig kan ik weer aan de slag met deze spulletjes en heb ik weer veel inspiratie opgedaan. Het was een erg geslaagde dag! Hoe was jullie weekend?
 
Liefs, Annabel

10 opmerkingen:

  1. wat een mooi verslag heb je gemaakt en snel!! het was heel gezellig idd, ik heb genoten! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, super leuk! Lijkt me erg leuk.

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ah leuk om zo foto's langs te zien komen ik ben dit jaar niet geweest.
    Ik heb vandaag lekker gehaakt aan DE deken en lekker gebreid kortom genoeg gedaan heerlijk bij de kachel :)
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een spullen daar! Ik ben benieuwd naar je maaksels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie spulletjes en ja je wordt daar een beetje hebberig van al die mooie spulletjes ,ben zelf nog nooit geweest ,mede omdat ik denk heb genoeg projectjes maar het kriebelt altijd wel .
    Nu lekker aan de gang ben benieuwd naar de resultaten en een droomvanger leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke dingen heb je gekocht, ben erg benieuwd naar je dromenvanger! Ik ga uit voorzorg al niet eens naar zo'n handwerkbeurs toe.. Wil er ooit wel een keertje heen, maar ik heb nu nog zoveel projecten liggen..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw hele leuke dingen heb je gekocht meis! liefs en nog een hele fijne week verder
    www.beauticery.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welkom op Theemutsss.blogspot.nl ;)
    Ik ga vanavond eens rustig kijken op je blog, ziet er erg leuk uit!!
    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Je schrijft goed, ik ga je zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen