vrijdag 7 maart 2014

Een kijkje in de 'volwassen' wereld..

Nieuw huis, nieuwe omgeving en steeds een beetje meer 'volwassen'.. Nouja voor een maandje dan. Samen met mijn vriend logeer ik namelijk in een ander huis en dat is best even wennen. Maar leuk is het zeker! Stiekem zijn we ook al aan het kijken voor een eigen plekje, dus deze maand is een mooi voorproefje daarvan. Ik zie het ook als een kijkje in de 'volwassen' wereld. Want deze maand moet ik toch echt zelf het huishouden doen, de boodschappen halen (wat ik overigens heel erg leuk vind, maar wat mijn portemonnee meer als vervelend zou omschrijven, goh.. die boodschappen zijn toch eigenlijk best duur!)..


.. en het eten klaarmaken. Tot nu toe gaat dat heel goed, maar de gerechten zijn nog niet zo heel ingewikkeld hihi. Als jullie nog leuke sites of kookboeken met simpele (en het liefst vegetarische) gerechten weten.. Tips zijn altijd welkom :)


Daarnaast heb ik ook nog genoeg tijd om lekker met een kopje thee, een muziekje en haakwerkje op de bank te zitten. En dan krijg ik zo af en toe bezoek van twee lieve beestjes, die dan even met de draad komen spelen. Zo lief vind ik dat! 


Zo, dan ga ik nu even de vaatwasser uitruimen.. Hihi ik begin er al helemaal aan te wennen en vind tot nu toe alles erg leuk! 

Liefs, Annabel

3 opmerkingen:

  1. Leuk om het "uit te proberen"! Geniet ervan.
    Ik haal mijn recepten vaak van Smulweb of van AH
    Op Smulweb kun je ook de inhoud van je koelkast invullen en dan zoekt ie er een passend recept bij op... altijd handig!! Liefs, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat jullie nu een soort voorproefje hebben, haha. Die boodschappen zien er erg leuk uit zo bij elkaar, en wat zijn dat een lieve katten!

    BeantwoordenVerwijderen