donderdag 28 augustus 2014

Schilderijenplankje

Inmiddels wonen we alweer vier maanden met veel plezier in ons nieuwe huisje. En oké, af is het nog zeker niet, maar het begint toch steeds meer een gezellig thuis te worden. Ik ben dol op decoreren en kan me dus helemaal uitleven in ons huis. Voor de verhuizing had ik al heel wat inspiratie opgedaan. Zo bladerde ik tijdschriften door, bezocht ik veel woonblogs en verzamelde ik heel veel plaatjes op Pinterest (zie mijn bord 'Home'). Wat mij opviel was dat vooral natuurtinten in combinatie met kleurige (en dan metname azuurblauw en mintgroen) details bij mij in de smaak vielen.

Ook viel mijn oog op het 'schilderijenplankje', wat je op veel foto's terugziet. Super leuk! Een plankje wat je vol kan zetten met lijstjes, kaarsen en andere leuke spulletjes. 

Bron afbeeldingen: Pinterest

Zo een wilde ik ook hebben!! En dus gingen we naar de Ikea..

Niet wetende dat er nu twee in de woonkamer hangen, een in de keuken en ik er het liefst ook nog een in de slaapkamer en een kleine op het toilet zou willen. Maarja, misschien overdrijf ik dan een beetje, dus voorlopig blijft het bij de woonkamer en keuken.



En wat het leuke is, is dat je ze zo vaak kan veranderen als je maar wilt. Ik heb nu al leuke ideetjes voor de herfst hihi.


Voor op het keukenplankje zoek ik nog een mooie houten snijplank, dus als iemand weet waar je die voor een zacht prijsje kunt kopen, let me know :)

Liefs, Annabel

2 opmerkingen:

  1. Leuke voorbeelden van Pinterest, maar zeker zo leuk en gezellig bij jou thuis... En in een handomdraai heb je weer een heel andere sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa...daar ben jij goed in..het gezellig maken!! Jullie hebben echt een heerlijk stekje! xxx

    BeantwoordenVerwijderen