woensdag 3 september 2014

Bohotats

Als klein meisje was ik al dol op sieraden. Armbandjes, kettingen, ringen, enkelbandjes.. Ik vond het prachtig! Hele middagen kon ik me vermaken met een bak kraaltjes en elastiek om daar vervolgens zoveel mogelijk sieraden van te maken. En eigenlijk kan ik dat nog steeds! Nu maak ik voornamelijk sieraden voor mijn webshop, maar af en toe maak ik ook nog wat voor mezelf.
Ik vind het dragen van sieraden niet alleen leuk, maar ook belangrijk om het feit dat je jezelf ermee kan versieren, om zo wat extra aandacht op je lichaam te vestigen. Dankbaar zijn voor een gezond lichaam en dat vieren door jezelf mooi te maken en je uiterlijk te verzorgen, dat vind ik fijn. 
 
Toen ik op internet de zogenaamde Bohotats tegenkwam, was het niet verwonderlijk dat ik daar meteen fan van was! Bohotats zijn tijdelijke tatoeages, geïnspireerd door de Bohemian-stijl. Ik bestelde en vel bij JewelGift en heb ze vandaag uitgeprobeerd, met als resultaat..
 

 

Op zo'n vel zitten best veel tatoeages, dus ik kan voorlopig vooruit. Je kunt ze natuurlijk ook op je voeten, enkels en armen plakken, maar doordat de zomer bijna voorbij is, bewaar ik dat tot volgend jaar ;)
 
Bron: Pinterest
 
Wat vinden jullie van de Bohotats?
 
Liefs, Annabel

3 opmerkingen:

  1. Leuk! En wat een wijze woorden...ben trots op je! Ja..ik weet idd nog goed hoe je als klein meisje zat te rijgen..heerlijk! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, al heb ik liever de echten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die tattoos echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen