maandag 8 september 2014

Kringloopvondsten!

Regelmatig kom ik op andere blogs super leuke kringloopvondsten tegen, waardoor ik word geïnspireerd om er ook eens een kijkje te nemen. Maar tot nu toe ging ik er altijd enthousiast heen, zag ik in de winkel niks anders dan troep en besloot ik dat kringlopen niks voor mij was.. Tot een paar dagen geleden! Ik fietste er toevallig langs en wilde toch nog een poging wagen. Als iedereen wat leuks kan vinden daar, waarom ik dan niet?! Vol goede moed stapte ik de kringloopwinkel binnen en al snel zag ik een mooie glazen vaas. Zo'n vaas zocht ik al een tijdje, want als ik van iemand bloemen kreeg, moesten die altijd in een kannetje, dat eigenlijk net te klein was.

Niet veel later zag ik nog een prachtige schaal en een leuk olijfbakje. De schaal kostte 3,50 euro en het olijfbakje maar 1 euro, dus ook die moesten mee!

Bron pattern: Pinterest

De laatste twee aankopen zijn omgetoverd tot kaarsenstandaards, kijk je mee?




De kleur van het olijfbakje vind ik zo mooi, dat ik het zonde vind om 'm alleen maar in de kast te zetten en te wachten tot ik daar eens olijfjes in ga doen. En dus vulde ik het gat met decoratiezand en zette er een kaars in. Ook scheurde ik een bladzijde uit de nieuwe Happinez, omdat ik het zo'n krachtige en warme foto vind, die dus ook een plekje in de woonkamer verdient. 

De grote schaal staat op de eettafel en geeft iedere avond een gezellige sfeer!



Met deze schaal ben ik super blij! Ik zocht al een tijdje zoiets, maar de meesten zijn veel te glimmend voor mij, vandaar dat ik nogal enthousiast reageerde toen ik deze 'niet glimmende' schaal zag liggen.

Vinden jullie wel eens wat leuks bij een kringloopwinkel?

Liefs, Annabel

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vondsten! Ik vind vooral die grote schaal mooi, met die kaarsen erop. Die tinten passen zo mooi bij elkaar! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. G E W E L D I G leuk!!! Oh ja..die schaal zou ook aan mijn handen zijn blijven kleven hoor! Ik vind die twee foto's zo leuk...1 met de kaarsen aan en daarna als ze net uit zijn..origineel idee! En dat mooie lieve schaap...tsja..dat snap jij wel...daar ben ik weg van ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw super vondsten!:D je hebt er hele leuke dingen mee gedaan, erg leuk gedaan zo het olijfbakje.

    Liefs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die schaal is inderdaad prachtig! Kaarsen zijn altijd gezellig, zeker nu het weer wat sneller donker wordt..

    BeantwoordenVerwijderen