vrijdag 10 oktober 2014

Even voorstellen..

Hallo, wij zijn Niene en Flow en wonen sinds een weekje bij Annabel en Marco. Het zijn lieve baasjes hoor, maar de eerste dagen moesten we wel even wennen. Er kwamen namelijk allemaal mensen op bezoek die nogal veel belangstelling voor ons leken te hebben. Iedereen wilden ons aaien, met ons spelen en ons optillen en dat terwijl ons nieuwe huisje nog helemaal niet zo vertrouwd was, laat staan al die mensen. En vandaar dat we ons eerst even veilig onder de kast verstopten..



In de loop van de week leerden we onze baasjes steeds beter kennen (wat hebben we geluk met zulke lieve baasjes ;)) en gingen we op ontdekkingsreis. Want het is nogal wat hoor, alles nieuw!

Kan ik hiermee spelen? Kan ik het eten? Hoe hoog kan ik al springen? En als ik niet in een keer op de bank kan springen, gebruik ik toch gewoon mijn nageltjes om mezelf omhoog te werken? 
Kan ik helpen met de was?


Of met het verschonen van het bed? Tenslotte lig ik daar ook elke nacht op, dus misschien is het toch wel aardig om een handje te helpen..
Of is het toch leuker om te spelen? Nouja vooruit, dat laatste dan.




Van al die drukke bezigheden worden we wel een beetje moe. En dan dutten we soms even weg..


Uhm.. Wij dachten dat het 's avonds donker was en dus niemand ons in deze houding kon zien.. 
Helaas blijkt dat niet het geval te zijn en daarom hebben we afgesproken dat we er vanaf nu alleen nog maar netjes bijliggen. Kijk maar!



Wat een lieverds zijn wij toch hè ;)

Liefs, Niene en Flow

11 opmerkingen:

  1. Ach, te schattig. Hoop dat je nog veel meer foto's plaatst. Zo leuk. Wat een dotjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhh zit helemaal te glimmen van oor tot oor van die kleine lieverdjes!!!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn werkelijk prachtige beestjes om te zien. Dat ze leuk zijn spreekt voor zich. Nou beestjes veel plezier met jullie nieuwe baasjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dotjes zeg, als ik dat dan zie vind ik het jammer dat mijn kat al volwassen was toen hij hier in huis kwam. Lijkt me heerlijk al dat kattenkwaad ;)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaah wat een cuties! Ik wil ook kittens haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O Annabel wat een dropjes , zeg maar tegen ze dat ze veels te leuk zijn , daar om wilt iedereen ze zien en optillen liefs Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Annabel, via het blog van je moeder kom ik even bij jou terecht. Wat een heerlijke plaatjes van deze kleine lieverds... echt super...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatjes zijn het toch , liefs Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb je nog meer fotos van hun..
    Gr het oude baasje van nine en fliw

    BeantwoordenVerwijderen