woensdag 8 oktober 2014

Gezellig, het is herfst!

Vandaag heb ik een echt herfstgevoel. Toen ik vanochtend op de fiets zat, vond ik het voor het eerst écht koud en was ik blij met mijn dikke jas. De regen tikt hier nu zacht tegen het raam en ik geniet van een kopje thee en Flow (een van onze kittens) die heel schattig naast me ligt. 
Gezellig, het is herfst!! 

In een eerder artikel (klik) gaf ik een aantal tips hoe je de herfst ook in huis kan halen. Ik vertelde dat ik een slinger van mooi gekleurde bladeren wilde maken, maar helaas laten deze herfstbladeren nog even op zich wachten. Gelukkig vond ik een tijdje terug wel heel veel kastanjes en daar kan je natuurlijk ook een slinger van maken. En zo ging ik aan de slag! Ik boorde (met een handboor) in iedere kastanje een gat en reeg ze aan een (stevig) touw. 


Gelukkig had ik nog wat kastanjes over, die ik in mijn draadmandje deed. Ik was al een tijd opzoek naar zo'n leuk mandje en kwam deze laatst tegen bij V&D. Je begrijpt wel dat ik 'm meteen heb gekocht!
Het mandje zit nu nog best vol, maar zo af en toe wordt er een kastanje gepikt door Niene en Flow, want ook daar kun je mee spelen hihi. 


Maar niet alleen kastanjes brengen je huis in herfstsfeer, ook mooie takken geven een warm gevoel. Met deze tak ben ik dan ook super blij! 


Genieten jullie ook van de herfst?

Liefs, Annabel

8 opmerkingen:

  1. Lekker sfeervol, laat de herfst maar komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaaa...zeer zeker...slagregen tegen de ramen en dan met een lekker kopje thee...kaarsje aan....heerlijk! ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk annabel ,zal vast gezellig zijn daar bij jouw

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wauw ik ben al zo lang op zoek naar zo een mandje :) Gelijk maar even kijken daar!
    Prachtige foto's en ben ook inderdaad erg dol op de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk artikel :D hij staat vandaag tussen mijn blog favorieten, hope you like it! :D

    xx Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die slinger, wat ontzettend gaaf. Ik zou nu eigenlijk gelijk naar het bos willen rennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend gave DIY! Ik ga het zeker proberen te maken! Alleen nog even kastanjes rapen...

    BeantwoordenVerwijderen