vrijdag 4 maart 2016

Nieuwe start

Zo'n anderhalf jaar geleden schreef ik mijn laatste blogpost.. Niet dat ik van plan was te stoppen, maar geleidelijk nam Instagram het over. Ik denk dat veel bloggers het wel herkennen, die verslaving aan Instagram. Je kunt er al je leuke kiekjes delen, maar het kost veeeel minder tijd dan bloggen. Inmiddels ben ik nog steeds fanatiek Instagrammer en beleef daar ontzettend veel plezier aan, maar begin de voordelen van bloggen toch wel weer in te zien! Eén foto van iets is soms gewoon te weinig om er voldoende aandacht aan te geven. En een feed vol 'identieke foto's' vind ik persoonlijk ook niet leuk! En dus wil ik mijn blog weer nieuw leven inblazen. Ik wil een nieuwe frisse start maken. 
Happy Lifetime 2.0
Nee dat wil ik anders! Een nieuw start met een nieuwe naam! 
En daarom gaat Happy Lifetime voortaan verder als..

Hip Haakezeltje


Wat kun je verwachten?
De naam verklapt het al een beetje, ik wil voornamelijk veel aandacht aan het haken geven. Het is een heerlijke hobby waar ik gewoon heel blij van word. Ik ben nu bezig met het JipbyJan krukje, maar heb nog zoveel ideëen! En die wil ik dus allemaal met jullie gaan delen.
Maar bij haken komt voor mij nog veel meer kijken. Haken met een kopje thee en een zelfgebakken plak cake of punt taart is nog fijner! En laat ik nou net gek zijn op bakken. De lekkerste recepten zal ik dus ook met jullie delen!
En dan is er nog iets dat ik zo fijn vind aan haken, namelijk dat je even de tijd kan nemen om in het hier en nu te zijn. Om je haakwerk te voelen, te horen, te bekijken en misschien zelfs wel te ruiken door er bewust je aandacht op te vestigen. Pas dan ben je écht aan het haken. De laatste tijd ben ik veel met mindfulness bezig en heb gemerkt dat dit heel goed samengaat met haken. Dus ook daar kun je posts over verwachten.
En omdat ezels liever niet teveel in hokjes worden geplaatst, blijft er altijd ruimte voor spontane nieuwe onderwerpen!


Ik heb er zelf ontzettend veel zin in en hoop jullie snel weer te kunnen inspireren.
Vind je het trouwens leuk om me te volgen op Instagram? Mijn naam is @hiphaakezeltje

Liefs, Annabel

4 opmerkingen:

  1. Yep...een heel passende naam voor jou...heel leuk! In de volgerslijst kan ik jouw nieuwe blog niet aanklikken, via IG wel. Misschien nog een extra berichtje voor de volgerslijst? Veel blogplezier!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi, pas je IG en blog ontdekt, hartstikke leuk! Ik ga je volgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk en welkom! Ik ga ook even opzoek naar jouw ig account :)

      Verwijderen
  3. Ik zag je naam op Instagram en dacht: "huh, wie is dat?" Maar super leuk dat je weer gaat bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen