vrijdag 18 maart 2016

Pasen in huis!

Over ruim een week is het Pasen en dus vond ik het tijd voor wat paasdecoratie in huis! En dat betekent dan niet dat ons hele huis geel kleurt, een paar kleine accenten vind ik genoeg. Zoals bijvoorbeeld een mooie bos paastakken met versiering. Zo gezegd, zo gedaan! Ik ging naar de bloemenwinkel en kocht wat paastakken, hing er versiering in en was er erg blij mee! Tot een paar uur later onze katten de takken ontdekten..
Al snel bleken ze een wedstrijd 'wie krijgt de meeste eieren uit de takken' te spelen en toen ze ook nog ontdekte dat er water in de vaas zat, was het helemaal feest! 
Je begrijpt misschien wel dat die takken er na een paar dagen niet meer uitzagen en ik dan toch maar -tegen mijn zin in- kunsttakken heb gekocht. Zucht.. eerst al een nep kerstboom en nu ook nog nep paastakken.. Maarja, dìe kunnen nou eenmaal wel tegen een stootje.

En omdat ik het altijd leuk vind ergens een persoonlijke twist aan te geven, haakte ik een paar kleine konijntjes (klik hier voor het patroon). 




Ook maakte ik vanochtend nog een subtiele paasslinger. Daarvoor zocht ik mooi papier (tip: blader eens oude tijdschriften (vooral Flow) door en je vind heel veel leuk papier) en knipte daar haasjes uit. Ik plakte ze aan een touwtje en tadaaa!



Hebben jullie al paasdecoratie in huis?

Liefs, Annabel 

7 opmerkingen:

  1. Och wat leuk allemaal...die haasjes...allebei zo leuk! Ja die poezenbengels kunnen er wst van ;) Ook hier paastakken...maar nog geen haasjes...kan nog komen! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful! ♥ Blossoms, bunnies, eggs... everything goes so well together in these lovely colors! My Easter decoration is only some bunny plant stakes up to now, but I think I will add the one or other thing, especially some eggs. Happy weekend! Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattige haasjes , het ziet er zo vrolijk uit, leuk gemaakt !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk allemaal! Ik haal eigenlijk nooit paas versiering in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha leuk zulke katten (en herkenbaar)
    Leuke paasspulletjes! Het patroontje van het haasje had ik zojuist van IG opgeslagen, wat toevallig!
    Leuk blog heb je, ik ben je volger geworden.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat wen leuk blog heb je!
    Via het lieve leven kwam ik bij jou terecht. Ik ga je zeker volgen
    Groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen