donderdag 28 april 2016

Een vleugje Sparkle!

Vorige week brachten mijn moeder en ik een bezoekje aan Echtstudio om de nieuwe byClaire Sparkle te bewonderen. Omdat ik eigenlijk geen idee had wat ik ermee wilde maken, kocht ik voorzichtig twee bollen; een oker en een roze! Heerlijke bollen waar je spontaan blij van wordt!

Ondertussen zijn mijn vriend en ik bezig met een kleine volksverhuizing in ons huis. Er worden drie kamers omgeruild, waarvan één een grote hobby/werkkamer wordt! Het idee is om hier een paar open kasten neer te zetten waar ik al mijn wolletjes in kwijt kan. Je begrijpt dat ik erg enthousiast werd van dit idee en meteen met kasten begon te sjouwen. Helaas bleek alles toch iets meer werk te zijn, dan ik in eerste instantie dacht (kasten pasten net niet in z'n geheel door de deur en moesten dus eerst uit elkaar gehaald worden grr). 
Inmiddels begint het er al aardig op te lijken, maar al snel kwam ik erachter dat ik iets te weinig opbergmandjes heb. Gelukkig vind ik het helemaal niet erg om er een paar te haken en dus ging ik aan de slag. Hierbij zou de Sparkle wel eens goed van pas kunnen komen..


En omdat het zo'n anderhalve week geleden wel lekker weer was, kon ik heerlijk in het zonnetje haken.


Ook had ik fijn gezelschap :-)


Uiteindelijk is het een mandje geworden zoals het weer van afgelopen dagen; voornamelijk grijs met een vleugje zonnige Sparkle!



Het roze bolletje ligt nog geduldig te wachten, maar gelukkig verschijnen er steeds meer ideëen met byClaire 3 op internet, dus dat komt vast goed ;-)

Hebben jullie er al iets mee gemaakt?

Liefs, Annabel

9 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke kleur vind ik dat okergeel toch. Echt een heel vrolijke en zonnige kleur. Je mandje is prachtig geworden en het idee om een lekker hobby/werkkamer te hebben lijkt me echt heerlijk. Succes met de kasten. Laat je het eindresultaat van die kamer een keer zien?
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die foto van het lieveheersbeestje..super! En je mandje vind ik ook erg leuk geworden. ..dat gaat wel lukken met jullie nieuwe hobbykamer! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, dat glittertje erin maakt het net wat specialer! Kan me trouwens helemaal voorstellen dat je graag een hobbykamer wil, ik ben ook super blij met mijn eigen kamertje in ons nieuwe huis. Lekker aan de knutsel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat glitterrandje erbij. Het geeft het net wat extra's! Lijkt me geen straf voor jouw, om nog meer van deze leuke mandjes te mogen haken hihi. Veel succes met het klussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha! Lekker bezig zo! Tof dat je je eigen kamer krijgt!
    En mooi combi van die garens zo :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die sparkle.
    Ik gebruikte ook al een glittergaren voor de poncho van de dochter! Dat doet het voor haar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend mooi, Annnabel, en wat een leuke blog heb je, kga je volgen! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een beetje late reactie van mij want ik heb je blog pas net ontdekt. Mag ik vragen welke steek je voor het mandje hebt gebruikt want ik vind deze echt super mooi het lijken wel bloemetjes/sterretjes. Ik ben al thuis in het haken maar niet in de aparte steken.

    Groet Dii

    BeantwoordenVerwijderen