vrijdag 17 juni 2016

Afgelopen week..

.. Maakte ik deze overheerlijke en gezonde aardbei rabarber crumble. Een paar weken geleden kreeg ik van mijn moeder een aardbeienplant voor op balkon. Zelf had ik al wat kleine plantjes, dus je begrijpt misschien wel dat ik bijna dagelijks aarbeien kan plukken. Heerlijk! Op een beschuitje, door de yoghurt, als compĂ´te, ze vervelen nooit. En dan heb ik het nog niet eens over de combinatie met rabarber! Ik ben dol op rabarber en daarom maakte ik deze heerlijke crumble. Ik heb dit recept van Chickslovefood gebruikt en heb er dan zelf een handje aardbeien aan toegevoegd. Het rabarberseizoen loopt tot eind juli en ik raad je aan dit recept zeker te proberen! Dus hup de keuken in ;-)




Het leuke mokje kreeg ik van mijn zusje, die deze week terugkwam uit China! Ben er heel blij mee, zo lief!


.. Opende ik mijn webshop! Ik heb heel veel lieve berichtjes en reacties gekregen, dankjulliewel! Daar kan ik toch zo blij van worden :-)



.. Begon ik aan een nieuw haakproject; de stoere col uit Holland's Welgaren van Maaike van Koert. Een tijdje terug was ik begonnen aan een tas, maar dit werd toch niet helemaal zoals voor ogen had. Te groot, te slap, verkeerd model.. En dus heb ik 'm uitgehaald om er een mooie col van te haken.




Flow vond dat ik wel wat hulp kon gebruiken, fijn zo'n assistent ;-)


.. Maakte ik een facebookpagina voor mijn blog en webshopje. Vind je het leuk om een kijkje te nemen of om me te volgen? Klik dan hier


Fijne dag!

Liefs, Annabel

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk, wat een mooie week heb je gehad. Bedankt voor het delen van het recept, dit ga ik zeker ook eens maken. Bij ons staan de aardbeitjes nog in bloei, samen met rabarber uit de tuin moet het vast super lekker worden. :) Gaaf, je haaksel en heel handig deze lieve assistente..;)! geniet ervan.

    Lieve-groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke aardbei rabarber crumble lijkt me dat zeg! En wat een fijne en creatieve foto's weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeiii dat ziet er lekker uit en ook jij bent dus verwend door je zus, superleuk mokje.
    Ik geniet van je blog hoor.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was een leuke en bezige week..gelukkig had je hulp ;) Ik geniet zo van jouw fotos...mooi! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke berichten! Ik ga je fb pagina liken! Poes Flow is een schatje!
    Veel succes met je winkel, je schildpad onderzetters zijn erg grappig.

    BeantwoordenVerwijderen