zaterdag 11 juni 2016

Opening Hip Haakezeltje's Webshop!

Een paar dagen geleden verklapte ik al dat ik dit weekend Hip Haakezeltje's Webshop open! Best spannend! Ik loop al een tijdje rond met het idee om een eigen winkeltje te openen. Dit omdat ik ontzettend graag haak én omdat ik het heel leuk vind anderen blij te maken. Je begrijpt dat het assortiment dan ook uit kleine gehaakte spulletjes bestaat. Ben je benieuwd geworden?
Hieronder alvast een tipje van de sluier :-)


Om naar de echte webshop te gaan, klik hier of boven aan de pagina op 'Hip Haakezeltje's Webshop'. En bij een feestelijke opening hoort natuurlijk een leuke welkomsactie! Daarom krijg je t/m zondag 26 juni een klein cadeautje bij je bestelling! 

Ik hoor graag wat jullie van de webshop vinden en wens jullie een fijne dag!

Liefs, Annabel

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Het ziet er super uit allemaal. Ik wens je veel succes met je eigen plekje :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg! Heel veel succes en plezier met je webshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk dat je hier mee begonnen bent en ik vind je spullen echt heel erg mooi.
    Je webshop ziet er fantastisch uit. Ik hoop voor je dat je lekker gaat verkopen.\
    Fijn restje van de zondag nog,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Annabel, superleuk! Veel succes en plezier met dingetjes maken en verkopen!
    Liefs! xx

    BeantwoordenVerwijderen