dinsdag 9 augustus 2016

Nieuw in de webshop!

Degene die mij op Instagram (klik) volgt, zag vorige week al deze foto voorbij komen.. 


Ik was bezig met een heel leuk nieuw haakproject, waarvan je nog niet precies kon zien wat het ging worden. Maar vandaag is het helemaal af en kan ik niet wachten om het met jullie te delen. Zelf ben ik er erg enthousiast over! Het heeft namelijk iets met quotes te maken en daar ben ik dol op! Een paar woorden of een klein verhaaltje, het kan zo inspirerend zijn. Ons huis hangt inmiddels al best vol met die fijne quotes, zodat ik ze op ieder moment kan lezen. En dan word ik soms best hard met m'n voeten op de grond gezet. Tijdens het piekeren bijvoorbeeld (waar ik nogal een handje van heb ;-)), kan het zo fijn zijn om een quote als 'worrying won't stop the bad stuff from happening, it just stops you from enjoying te good' te lezen en te bedenken dat het zò waar is! 
En om nog vaker aan dat soort feitjes herinnert te worden, haakte ik een tekstslinger! Helemaal hip voor in huis en nog fijn en misshien zelfs leerzaam ook. Als eerste haakte ik de slinger met 'Enjoy today', want zo is het maar net! 


En om meer mensen iedere dag van die fijne quotes te laten lezen, verkoop ik de slinger ook in de Hip Haakezeltje's Webshop!! Leuk voor jezelf, maar ook zeker leuk om cadeau te doen! Je shopt 'm hier



Mijn hoofd zit momenteel vol met leuke ideëen voor nog veel meer tekstslingers, dus het assortiment wordt zeker uitgebreid! Er zijn immers genoeg fijne teksten en katoentjes om mee aan de slag te gaan ;-)

Fijne avond!

Liefs, Annabel

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk en verrassend, dat had ik nooit gerade'n. Mooie woorden genoeg om te haken.
    Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en verrassend, dat had ik nooit gerade'n. Mooie woorden genoeg om te haken.
    Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk idee, ook leuk als cadeautje :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt Annabel, die ben je zo kwijt denk ik. De quote over Worrying vind ik ook heel erg mooi. En jeetje wat een waarheid.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk, Annabel! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is leuk! Netjes gehaakt.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen