maandag 12 september 2016

Let's stay home!

Hoewel het deze week nog echt zomerweer is, lijkt het eind van de week toch herfst te worden. En dat betekent dat we weer naar binnen gaan. Voor een echte huismus als ik, is dat geen probleem! Het huis gezellig maken, heel veel bakken (alles met kaneel/koekkruiden geeft zo'n gezellig herfstgevoel), warme truine, dikke sokken.. ik heb er zin in! En om het huiselijke sfeertje extra te benadrukken, maakte ik een 'Let's stay home' slinger in de kleur okergeel, ben daar momenteel gek op! De slinger is ook te koop in de Hip Haakezeltje's Webshop! Leuk om cadeau te doen, aan jezelf of natuurlijk aan iemand anders :-) 






Vind je de slinger heel leuk, maar zou je graag een andere tekst willen? Dat kan! Ik vind het namelijk heel erg leuk om ze te haken! De mogelijkheden zijn eindeloos, maar dat betekent ook dat ik niet alles in mijn webshopje kan zetten.
Je kunt me een mail sturen (hiphaakezeltje@hotmail.com) met je voorkeur voor tekst, kleur(en) en eventuele figuurtjes (zoals bijvoorbeeld het huisje). Ik zal je dan zo snel mogelijk de prijs en levertijd laten weten. 
Misschien tot snel in de shop! :-)


Afgelopen week heb ik ook de lay-out van mijn blog wat aangepast. Ik had nog een foto met een narcis.. en dat terwijl de lente al lang voorbij is (oeps!). Deze keer wilde ik een neutrale foto, maar kon het niet laten om er toch een beetje herfst in te mengen. Gelukkig hielp Flow mee, zij kan zo'n warm dekentje ook wel waarderen ;-) En dat ze vorig jaar haar snorharen kwijt was door de kaarsjes, was ze duidelijk alweer vergeten.. Die bewegende vlammetjes waren veel te interessant!


Ik wens jullie een zonnige dag toe!

Liefs, Annabel

6 opmerkingen:

  1. Hihi ik kan ook niet wachten om weer dikke sokken en een trui te dragen! Heerlijk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blog-layout en prachtige slinger! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk geworden en inderdaad...ik vind het ook heerlijk om lekker thuis te zijn! Je blog ziet er weer piekfijn uit...echt op z'n Annabels!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook zo'n huismus en ik vind je foto's en blog supergezellig!
    Die slinger is perfect trouwens, en Flow is zo snoezig!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo'n tekst slinger! Mooie kopfoto heb je gemaakt, heel knus en herfstig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super leuk zeg!!! Oh en vind je kopfoto echt heel tof

    BeantwoordenVerwijderen