dinsdag 29 november 2016

Nieuw in de webshop: Kersthangers!

Afgelopen zondag was het 1e Advent en dat betekent het begin van de gezellige feestmaand. En hoewel ik de kerstboom pas dit weekend ga optuigen, heb ik al wel een 'thema' bedacht. Dit jaar wil ik voor een okergele, roze en mintgroene boom gaan! Best even wennen misschien, maar ik zie het al helemaal voor me! Ik vind deze kleurencombi de laatste tijd zo leuk en vind het heel mooi bij het kerstgroen staan. Vrolijk, maar toch stylisch verantwoord (vind ik dan ;-)). Helaas waren er weinig (kunst)ballen in deze kleuren te vinden en dus ging ik zelf aan de slag. Achteraf was dat veel leuker, je kunt het dan namelijk precies naar je eigen smaak aanpassen. 


Ik wilde drie verschillende hangers maken en ging aan de slag. Ik had nog niet precies voor ogen welke figuren ik wilde maken en dus begon ik maar met een boompje (altijd goed toch met Kerst?). Zo ziet een creatief proces er bij mij trouwens meestal uit. Ergens in mijn hoofd zit het idee, maar zonder vaste vorm. Ik begin vaak maar ergens, op ontdekkingsreis naar mijn idee. En zodra ik heel enthousiast word, weet ik dat ik het idee gevonden heb. Zo haakte ik rond het boompje een mintgroene rand, in dezelfde kleur als het boompje zelf. En hoewel ik het een leuk boompje vond, haalde ik de groene rand weer uit en haakte er een roze rand omheen. En voila.. daar werd ik toch een stuk enthousiaster van. Herkennen jullie dat? En zo heb ik heel wat proefhangers gemaakt hihi. 

Uiteindelijk zijn deze drie het geworden..


En omdat ik vast niet de enige ben die zich al een beetje in de kerstsfeer bevindt, verkoop ik de hangers nu ook in mijn webshop! Per set van 3 kosten ze 7,95 euro (excl. verzendkosten). Leuk om te krijgen, maar ook zeker heel leuk om te geven! Dus mocht je nog een leuk en handgemaakt cadeautje zoeken, dan weet je me te vinden ;-). 



Met de eucalyptustakken versierde ik afgelopen week ook adventskaarsen. Ik ben de laatste tijd zo dol op eucalyptus, dus koop ik regelmatig een bosje! Ik had gehoopt dat onze katten het vies zouden vinden en er vanaf zouden blijven, maar dat is helaas niet het geval.. Is er een bloem/tak waar ze wel vanaf kunnen blijven?? ;-) En dus vond Flow dat ze wel een handje kon helpen.. 



Uiteindelijk is dit het resultaat geworden en moet ik zeggen dat onze beestjes er redelijk goed vanaf blijven (durf het niet te hard te zeggen hihi). 

Fijne avond allemaal!

Liefs, Annabel

5 opmerkingen:

  1. Je hangers zijn heel leuk geworden, maar de ster is mijn favoriet :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat weer mooi gemaakt. Als het niet te koop is in de winkels, dan maak je het zelf; zo ontstaan tenslotte de meeste creatieve ideeen.
    Ben het met je eens dat het een mooie kleuren combi is.
    Fijne decemberdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn superleuk geworden...zo verzorgd...zo Annabel ;)Altijd fijn die 'Flowhulp'! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd hoe je boom er straks uit ziet. Vast prachtig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen