vrijdag 3 februari 2017

Ik vind je lief

Over 11 dagen is het weer zover; Valentijnsdag! Koop jij je helemaal suf aan cadeautjes voor je geliefde(n) of vind je een 'ik hou van je' ook genoeg? Persoonlijk vind ik een klein extra'tje, zoals iets lekkers voor bij de thee of een lief briefje, wel leuk om te geven. Maar wat het allerbelangrijkste is, is dat je meent wat je doet en zegt. Een grote bos rozen kopen omdat het Valentijnsdag is en omdat je vriend(in) dat van je verwacht, heeft denk ik weinig met liefde te maken.
Zelf ben ik dus niet zo van de grote cadeaus, maar een dag waarop de liefde wordt gevierd, wil ik toch ook niet zomaar voorbij laten gaan. Maar zouden we niet stiekem elke dag de liefde moeten vieren? Of op z'n minst een paar keer per week -omdat je ook wel eens een rotdag of een fikse ruzie hebt-? Ik denk dat dat helemaal geen kwaad zou kunnen en daarom haakte ik een ' ik vind je lief' slinger. Heel leuk voor Valentijnsdag, maar dus net zo leuk voor alle andere dagen van het jaar ;-) Je kunt hem vanaf vandaag bestellen in de Hip Haakezeltje's Webshop!


De slinger is gehaakte met donker rode letters en zalmroze hartjes. Heb je deze slinger liever in een ander kleurtje? Of wil je meer of minder hartjes? Dat kan! Ik vind het namelijk hartstikke leuk om slingers te haken, maar kan natuurlijk niet ieders voorkeur ruiken. ;-)  Als je een mail stuurt naar hiphaakezeltje@hotmail.com met jouw voorkeuren, kijk ik graag wat ik voor je kan doen.


Zijn er nog meer mensen die haaksels hebben gemaakt die met de liefde/Valentijdsdag te maken hebben? Ik ben sinds kort namelijk dol op het haken van hartjes. En hoewel ik er voor een slinger aan twee genoeg heb, haak ik gewoon nog even door! Misschien ga ik nog een verticaal slingertje maken met alleen maar hartjes. Want nu het zonnetje hier zo lekker naar binnen schijnt, krijg ik spontaan zin in de lente (ik negeer de weersberichten voor komende week zoals je misschien wel merkt)! En bij de lente horen voor mij bloemen en hartjes in vrolijke kleuren! Wordt dus vervolgd op de blog.. :-)



Ik hoop dat jullie ook hebben genoten van het zonnetje en wieweet tot snel in de webshop!
Fijne avond!

Liefs, Annabel

7 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooie slinger! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie slinger met een mooie boodschap. Ik haak veel maar voor valentijn nog niets gemaakt, weet ook niet of ik mijn lief daar blij mee ga maken al heeft hij laatst wel een setje gehaakte pannenlappen gekregen ;)

    Het weer was zo lekker vandaag, ik kijk echt uit naar het voorjaar en heb het weerbericht ook genegeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij doen daar niet aan. Manlief zegt, het is voor je geheime liefde! ;-)) Maar jou slinger is wel heel erg leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal superleuk! Echt goed bedacht en ook zo vrolijk rood! Enne...ik vind jóu lief!! ;) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel eerlijk gezegd slaan wij Valentijnsdag altijd over. Toen manlief nog in een andere provincie woonde, heeft hij mij wel eens een doos met allemaal Valentijns hartjes, rozen, spulletjes en lekkers opgestuurd. Zo lief was dat! Zo leuk, dat wij er acht jaar later nog steeds over praten hihi. Mooie slinger heb je gehaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie slinger, wij doen daar ook (niet meer) aan mee. Ooit, toen we nog 20'ers waren, wel hoor! Maar zijn toen eens zo ontgoocheld in het "gaan eten op die dagen". Dat we het nu meer tussendoor plannen. Bovendien is mijn man ook jarig, enkele dagen ervoor. Dus zowiezo al feest hier!

    BeantwoordenVerwijderen