zondag 9 april 2017

Klein Bijzonder Groot Wonder!

De titel beschrijft precies mijn gevoel van de afgelopen weken. Klein bijzonder groot wonder, wat ben je welkom! Vandaag wil ik het blije nieuws met jullie delen dat wij een kindje verwachten! Ik ben zwanger! Super blij, verliefd en verwonderd was het voor mij een hele uitdaging om het nieuws niet van de daken te schreeuwen. Want de grens van 12 weken lijkt dan wel eeuwig te duren ;-) Maar nu is het dan eindelijk zover!

Ik geniet enorm van de zwangerschap, je komt echt in een andere wereld. Overal om je heen zie je
zwangere vrouwen (tenminste, die waren er altijd al, maar ik zie ze nu ook allemaal!), spiek je alvast even bij de babykleertjes als je in de Hema bent voor make-up remover en draait Google overuren. Laten we het dan nog maar niet hebben over de zogenaamde cravings (met winegums kun je me heeeeel gelukkig maken ;-)). En hoewel ik het eerste trimester flink misselijk en duizelig ben geweest, vind ik het al zo'n bijzondere ervaring.  Want hé, er groeit een mini mensje in m'n buik, dus daar kan geen kwaaltje tegen op! Gelukkig voel ik me nu een stuk beter en is er al een piepklein babybuikje te zien. 



Naast alle lieve reacties van iedereen, krijg je soms ook heel fijne cadeautjes. Zo kreeg ik van mijn moeder (klik) het te leuke haakboek Klein Haakgeluk. Een fijn boekje met heel fijne patroontjes voor de kleintjes! En hoewel we nog een paar weken geduld moeten hebben voordat we het geslacht te horen krijgen, staan er al heel wat leuke werkjes op mijn lijstje! Zoals dit jas/vestje op de foto hierboven, zo leuk!!



Afgelopen week haakte ik deze slofjes naar het patroon van Steek voor Steek (klik). Een proefexemplaar, want een roze of blauw/groene variant met een iets dunnere draad staat ook alweer op het lijstje ;-) 
Kortom, genoeg om naar uit te kijken en te doen aankomende tijd! En hoewel ik zeker niet van plan ben een zwangerschapsblog van Hip Haakezeltje te maken, zal ik jullie toch zo af en toe op de hoogte houden!

Fijne avond allemaal!

Liefs, Annabel

21 opmerkingen:

  1. Wauw wat een super leuk nieuws, van harte gefeliciteerd :)
    Fijn dat je nu niet meer misselijk bent en echt kan genieten, jullie gaan een leuke tijd tegemoet!
    En natuurlijk zie je nu overal zwangere vrouwen, dat hoort zo;)
    Veel plezier met het bedenken en maken van leuke babyspulletjes en ik vind het leuk als je af en toe blogt over het verloop van je zwangerschap :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig, van harte gefeliciteerd.
    En alleen maar leuk als je ons op de hoogte houdt.
    Geniet ervan
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig!!! Gefeliciteerd en nu maar veel lieve kleine dingen prutsen.
    Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Geniet ervan en hou ons zeker op de hoogte van al het moois wat je gaat haken voor de kleine spruit.

    Liefs Froukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd!! Super leuk. Geniet van deze mooie tijd (en alle winegums).
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig nieuws! Dat is echt iets om naar uit te kijken. Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben en wat zul jij veel moois gaan maken voor dat kleintje!
    Van harte.
    Hartelijke groet
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, nou jij hebt voorlopig genoeg haakinspiratie! Een hele fijne zwangerschap toegewenst.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh Annabel van harte gefeliciteerd voor jou en je man/vriend. Wat een ontzettend leuk nieuws. Moest in mezelf een beetje lachen want ik heb het al meerdere keren met je moeder over gehad dat wij zoveel overeenkomsten hebben, ook ik ben uit 1964 en ik word ook voor het eerst oma dit jaar. Heel veel geluk en geniet ervan. Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte proficiat!! Geniet er maar lekker van!!
    Je klinkt dolgelukkig, dat is zo fijn om te lezen :-)
    Ik wens je een zorgeloze zwangerschap, een vlotte bevalling en een gezonde baby!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaa...hier lees ik dan als trotse en heel blije moeder...ehhh...oma in wording ;) Wat een schattige slofjes!! Heel veel liefs Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! Wat een wonder is het toch altijd, enne oma-in wording ook gefeliciteerd. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd Annabel, met dit fantastische nieuws. Wat heerlijk, een klein nieuw leventje om naar uit te zien.
    Geniet van alles, zoveel je kunt.
    Heel veel liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd!!! Ontzettend leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met dit wondertje. Leuk haakboek heb je gekregen, de kleuren spreken me wel aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws!
    Ik ben tijdens mijn zwangerschap voor het eerst gaan haken en er is zoveel leuks te maken. Zoek je nog inspiratie dan neem gerust een kijkje op mijn blog: http://laan50.blogspot.nl/

    Groetjes, Dii

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kom voor het eerst op je leuke haakblog en bij deze dan ook Gefeliciteerd met het mooie bijzondere nieuws!

    Ik ga nog even verder lezen op je blog.

    Groetjes,
    Renske
    www.rennebol.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een wonder, wat bijzonder! Van harte gefeliciteerd!!!

    groetjes Marieke
    (Miepenzo)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Natuurlijk had ik dit geweldige nieuws al op Instagram gelezen, maar ook via hier nog gefeliciteerd! Een bijzondere en mooie tijd, probeer er zoveel mogelijk van te genieten. Maar zo te lezen komt dat wel goed ;) Ga je je gemaakte dingentjes voor de baby hier ook showen? Lijkt me leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh wat geweldig!! Jee, ik ben ongelofelijk blij voor jullie! Van harte gefeliciteerd, echt super mooi nieuws!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. beetje laat, maar wat fantastisch nieuws gefeliciteerd!!
    benieuwd wat je allemaal gaat haken voor de kleine spruit:D

    BeantwoordenVerwijderen