woensdag 19 juli 2017

Haken voor onze kleine meid!

De kriebels om alles voor de baby klaar te maken, zijn hier helemaal toegeslagen hoor! Nesteldrang? Ik weet het niet, maar in ieder geval ben ik dagelijks met de zogenaamde babyuitzet bezig. En ik geniet er ontzettend van! Ik geniet trouwens sowieso ontzettend van de zwangerschap! Want hoewel ik af en toe flinke rugijn heb of weer eens super moe ben na een vervelende nacht, besef ik maar al te vaak hoe wonderlijk ons lichaam is en hoe hard het werkt aan een fijn thuis voor onze baby. En mocht ik wel even balen, maken alle schopjes van ons meisje het weer goed! Oh wat is dat een heerlijk gevoel!

Een paar weken terug ging ik samen met mijn moeder naar Echtstudio om wol uit te zoeken voor het randje van de babydeken die mijn moeder voor onze kleine meid heeft gehaakt (klik hier voor alle foto's, zeker de moeite waard :-)) én voor garen voor een babytruitje. Ik wilde een vestje uit Klein Haakgeluk haken en kwam al snel bij de nieuwe kleuren van de byClaire softmix uit. En hoewel ik de roze Fuchsia heel gaaf vond, ben ik uiteindelijk toch voor de zachtere kleuren gegaan. Silver Grey met een randje Vintage Pink! 

Het vestje haakte heel makkelijk weg. Duidelijk patroon met een fijne losse granietsteek. Ik weet alleen niet of het een vestje voor de winter of een zomerjasje wordt.. de kleinste maat valt toch best groot hihi. We gaan het zien! Voor nu hangt hij in haar slaapkamertje. 


De stippen op de muur komen uit een oude Flow. Ik word daar zo blij van, muren of cadeautjes pimpen met plaatjes uit oude tijdschriften! Je begrijpt misschien wel dat ik een flinke verzameling heb en op markjes/kringloopwinkels altijd opzoek ga naar 'nieuwe' exemplaren :-)


En met zo'n nieuw vestje is het heel verleidelijk om setjes te maken. Wat dacht je bijvoorbeeld van deze combinatie?


Naast het vestje haakte ik ook nog een kastrandje uit Klein Haakgeluk (zo'n leuk boekje trouwens! Mocht je iemand kennen die een kindje verwacht, is dit een hele leuke cadeautip!!). Kastrandjes vind ik normaal gesproken een beetje tuttig, maar met deze snoepjeskleuren vond ik het voor op een babykamer helemaal leuk! 



Heerlijk hè al dat roze? :-)

Fijne avond allemaal! 

Liefs, Annabel

10 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk alemaal, wat fijn je zo geniet. Het vestje is echt zo lief! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een waanzinnig lief vestje, mooi gemaakt, geniet van deze tijd..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohh echt superleuk je vestje en je kastrandje! 💖 Je hebt t mooi op de foto gezet en wat zal t kleine meidje er leuk uitzien in dit stelletje! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n lief vestje!
    Die randjes vind ik ook geweldig. Moet ik misschien maar eens voor mezelf maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kastrandje met dat vrolijke geel er bij!! En het vestje is té schattig! Wat fijn om zo bezig te zijn met de baby-uitzet en te genieten van je zwangerschap, blij voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och Annabel wat dat geweldig leuk worden zeg. Kan me voorstellen dat je helemaal los gaat met de zoete kleurtjes. Nog even geduld. Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk om zo bezig te zijn. Je vestje is echt super schattig geworden. Dat kastrandje is zo sweet. Heel erg leuk. Geniet van je zwangerschap :-).
    Hele fijne donderdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaaw, zo'n mooi jasje! En de kastrand fleurt alles wat leer op, hé!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van dit vestje/jasje ga je vast nog heel veel plezier aan beleven! Als ik kijk hoeveel de kleine meid hier het jasje aan heeft gehad in tegenstelling tot de reguliere jasjes.. hihi beste haakuurtjes ooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. How very pretty. I love this baby vest!
    Best wishes,
    Lucia

    BeantwoordenVerwijderen